Bli medlem i Bernadottes Elevkår 2024

Vi är Bernadottes Elevkår, en demokratisk förening av elever, för elever. Det är bara vi elever som tillsammans skapar massor av roligheter, där vi inte är bundna av skolan och dess ledning. Har du idéer kontaktar du bara styrelsen som skall göra allt i sin väg för att verkliga det tillsammans med dig som medlem.

Ansök om medlemskap nu,
Medlemskap är avgiftsfri!

Styrelsen 2024-2025

Ordförande:
Mira Jonsgården SA22BGB

Vice ordförande:
Anton Johansson SA23BGB

Ekonomiansvarig:
Nathalie Carlsson SA22BGA

Eventansvatiga:
Oliver Klintelius NA23
Vincent Hellström NA23

Mediaansvarig:
Liza Berglund SA22BGA

Studentansvariga:
Emmy Sverlinger SA22BGB
Julia Gustavsson Silva SA22BGA

Styrelsen har rätt att neka och/eller ogiltigförklara befintligt medlemskap ifall du på något annat sätt är aktiv i en förtroendevald position som kan skada vår organisation och/eller varumärke.

Vi är medlemmar i Sveriges Elevkårer sedan 2015.

Kårens stadgar

Hanteringen av dina uppgifter

Som medlem i elevkåren blir du också medlem i Sveriges Elevkårer. Sveriges Elevkårer grundades 1938 och är en branschorganisation för alla elevkårer i landet. Från dem får elevkåren stöd i form av ekonomiskt bidrag, utbildningar, material och support för det dagliga arbetet – allt för att kunna skapa en så givande skoltid som möjligt.